De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik snap sowieso niet waarom een 10mbit kaart vaak wel 1mb/sec haalt maar een 100mbit geen 10mb/sec
mijn topspeed over een netwerkje 100 Mbit is 9,5MB/sec!! rapper is me nooit gelukt!!
airco
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd
Waar heb je dat btw mee getest ???Op donderdag 10 mei 2001 19:26 schreef yellowmelloh2000 het volgende:
Tranferred data: 410.313,5KB (410MB)
maxium tranfer rate: 8681,KB/SEC
Average tranfer rate: 3448,0 KB/SEC
Dit tijd die hij over alles doet was 1.58 minuut.
Verwijderd
Misschien DUmeter of Livestats van Analogx.com!Op donderdag 10 mei 2001 21:57 schreef Trancer het volgende:
[..]
Waar heb je dat btw mee getest ???
Verwijderd
hij blijft er maar mee pat5en heOp donderdag 10 mei 2001 20:22 schreef FatalError het volgende:
Die snelheid is heel aardig, maar tussen een Linux en W2k bak haal ik tussen de 9 en 10 mb per seconde en tussen 2 linuxbakken zelfs gemiddeld 11.3 mb/sec.
Mijn max op cross op netbuei wordt geschat op ca. 11 mb/s. enig ander protocol wordt op veel lager gesteld, vooral omdat via TCP/IP veel tijd wordt verspilt in Acknowlegdements etc.
Deze plek is te koop.
De overhead van OSI laag 2 wordt misschien wel megerekent, dus dat de overhead van de ethernet frames meegerekent wordt. Maar laag 3 wordt echt niet meegerekent. Dat kan ook niet omdat bij bijvoorbeeld kleine pakketjes data er reatief veel overhead is. Volgens jouw stelleng zou dat betekenen dat ondanks die extra hoeveelheid data de doorvoor snelheid gelijk blijft, dat is dus niet zo.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Verwijderd