De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb internet gedeeld via een Proxy server.
Het internet werkt. Maar op netwerk PC die gedeeld is via proxy kan ik geen mail ontvangen of versturen. Hoe moet ik outlook instellen om via proxy mijn mail te kunnen ontvangen en versuren. Als dat mogelijk is???
Het internet werkt. Maar op netwerk PC die gedeeld is via proxy kan ik geen mail ontvangen of versturen. Hoe moet ik outlook instellen om via proxy mijn mail te kunnen ontvangen en versuren. Als dat mogelijk is???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat je kunt doen is op je server microsoft exchange te instaleren en die alles door te laten sturen hoe je die precies moet insturen vind jehier
edit typo
edit typo
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Hmm nou ik gebruik Wingate als proxy.
Dit zijn mijn settings:
server: 192.168.0.1
account: pop***#pop.xs4all.nl
# is scheidingsteken voor Wingate
TCP/ip
DNS: uit
wins: uit
// ow ja//
Bij IE heb ik proxy aan op 192.168.0.1
Gateway: 192.168.0.1
Dit zijn mijn settings:
server: 192.168.0.1
account: pop***#pop.xs4all.nl
# is scheidingsteken voor Wingate
TCP/ip
DNS: uit
wins: uit
// ow ja//
Bij IE heb ik proxy aan op 192.168.0.1
Gateway: 192.168.0.1
He Gerlof je hebt mn Icon gejat, you bastard
Heb je wel de proxy client geinstalleerd?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Pagina: 1