Toon posts:

[BC3] Server met winroute valt uit regelmatig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn servertje:
pentium 200
64mb ram
800mb hdd1
4gb hdd2
3com etherlink3 > com21
3com 3c900 > intern netwerk
Windows NT 4 + serv pack 5
winroute pro 4.1

Hij valt regelmatig uit de laatste uit, met uitvallen bedoel ik geen reset of zo, maar dat het stopt met verzenden en ontvangen van data van en naar com21.

alleen door het te restarten krijg ik weer verbinding en na een bepaalde tijd weer hetzelfde verhaal.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt en opgelost? :(

Verwijderd

Kan je dan nog wel internetten op de server zelf? Zoniet wat voor melding krijg je als je wilt inloggen?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 07:13 schreef Orb het volgende:

Hij valt regelmatig uit de laatste uit, met uitvallen bedoel ik geen reset of zo, maar dat het stopt met verzenden en ontvangen van data van en naar com21.

alleen door het te restarten krijg ik weer verbinding en na een bepaalde tijd weer hetzelfde verhaal.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt en opgelost? :(
Ja, precies dit heb ik ook! Echt wel irritant. Ik heb ook vaak dat ie uitvalt als ik op een UT server wil inloggen, maar wat jij beschrijft heb ik ook.

Word ik bijv. wakker moet ik eerst naar de server lopen :(

Ik heb ook een P200, maar dan met WinMe. Ik heb het nog niet opgelost, hoeft ook niet, ik ga binnenkort een router aanschaffen :9

Verwijderd

Topicstarter
Kan ook niet meer op server internetten.

Zegt volgensmij no connection to internet of DNS error

Ik overweeg ook een router, maar ik zou wel graag eentje zien werken, want als er wat aan de hand is daarmee is het veel moeilijker op te lossen vergeleken met een pc. lijkt me tenminste.

Verwijderd

ja, zoiets heb ik dus ook :(
Op de pc beneden met internet draait dus winroute.
Vaak slaat de pc beneden helemaal vast als ik ga UTen ofzo... vaak halverwege het pingen van servers, maar ook regelmatig tijdens het spelen... maar nooit echt op een bepaald moment :(
Dat is dus echt kut... soms slaat ie een hele tijd niet vast, soms bij bijna elke game die ik speel...
ctrl-alt-delete ofzo werkt dan ook niet meer beneden, muis ook niet, gewoon echt vast...

En soms hebbik idd ook dat ie gewoon geen data meer verzendt over de internetverbinding, maar dat kan ook aan casema liggen ;)

Als iemand een oplossing weet... graag :)

Verwijderd

dat winroute bugt met UT is bekend... en daar is ook een update voor...

SEARCH!

mzzlz
;)

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:11

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb inderdaad ook hetzelfde probleem hier.
Na een paar uur kan je gewoon niet meer internetten, met zowel de server als de client.
Echt heeeel vervelend, misschien een alternatief proberen? Iemand een suggestie?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Zie de FAQ op www.winroute.com:

Two-way cable modems work fine with Winroute. 2% of our users experience problems with Com 21 Modems that are not DOCSIS compliant.

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 10 mei 2001 13:14 schreef neinbrucke het volgende:
ja, zoiets heb ik dus ook :(
Op de pc beneden met internet draait dus winroute.
Vaak slaat de pc beneden helemaal vast als ik ga UTen ofzo... vaak halverwege het pingen van servers, maar ook regelmatig tijdens het spelen... maar nooit echt op een bepaald moment :(
Dat is dus echt kut... soms slaat ie een hele tijd niet vast, soms bij bijna elke game die ik speel...
ctrl-alt-delete ofzo werkt dan ook niet meer beneden, muis ook niet, gewoon echt vast...

En soms hebbik idd ook dat ie gewoon geen data meer verzendt over de internetverbinding, maar dat kan ook aan casema liggen ;)

Als iemand een oplossing weet... graag :)
Ook leuk voor de anderen als ik aan het UT-en ben. Worden ze boos omdat door mij internet wegvalt :o

Verwijderd

Topicstarter
is dat unreal problemen niet op te lossen als je gamespy gebruikt om servers te vinden?

ik weet wel dat unreal winroute afmaakt als men in unreal zelf naar servers zoekt

had het ook met counterstrike, sinds gebruik gamespy had ik dat niet meer

nu gebeurt het uit het niks :(

Verwijderd

ik denk niet dat gamespy zou helpen, want volgens mij zit er een gamespy in UT, iig gaat het via gamespy servers...
Ik heb nu gewoon een stuk of 30 servers bij mijn favorieten gezet... dan gaat het pingen ook nog een stuk sneller (ik heb casema)... :)
Maar daarmee slaat de winroute pc nog steeds vast tijdens het UTen... en dat zuigt hard... en ik weet dat dit al vaker op GOT naar voren is gekomen, maar ik heb toch nergens een oplossing gevonden, dus als cyberia weet waar die update te halen is... PLEAAAAAASE? :)
Pagina: 1