[BC3] Reactie op RJWonder2000

Pagina: 1
Acties:

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
''k vind ut maar een vaag verhaal, in welke regio bevindt jij je ? In principe moet elke kaart die Chello installeert gewoon goed worden herkent, er zijn echter een aantal systemen waarbij de kaart wel wordt herkent maar je totaal geen DHCP server op kan verkrijgen. Dit kan opgelost worden door een kaart die inderdaad niet wordt ondersteunt door Chello maar wel door een kaart die die monteur van zijn baas heeft gekregen.
Mijn vraag is dan ook: Heeft die monteur uberhaupt geprobeerd om die kaart van Chello te installeren, of wat is er precies mis mee?En je zei trouwens ook dat je die kaart dan wel van hem zou kopen, dat is helemaal vaag... heb je zijn tel.nr. of huisadres dan ofzo ? Of wat heb je met hem afgesproken ?
Ik neem niet aan dat die persoon in zijn vrije tijd naar je toe wilt komen ? :)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
ja volgende keer het gele knopje (post reply) alstublieft

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[quote]Op woensdag 09 mei 2001 19:55 schreef Master_of_HellSound het volgende:
''k vind ut maar een vaag verhaal, in welke regio bevindt jij je ? In principe moet elke kaart die Chello installeert gewoon goed worden herkent, er zijn echter een aantal systemen waarbij de kaart wel wordt herkent maar je totaal geen DHCP server op kan verkrijgen. Dit kan opgelost worden door een kaart die inderdaad niet wordt ondersteunt door Chello maar wel door een kaart die die monteur van zijn baas heeft gekregen.
Mijn vraag is dan ook: Heeft die monteur uberhaupt geprobeerd om die kaart van Chello te installeren, of wat is er precies mis mee?En je zei trouwens ook dat je die kaart dan wel van hem zou kopen, dat is helemaal vaag... heb je zijn tel.nr. of huisadres dan ofzo ? Of wat heb je met hem afgesproken ?
Ik neem niet aan dat die persoon in zijn vrije tijd naar je toe wilt komen ? :)
[/quot

Regio Amsterdam, Abcoude om precies te zijn

Nee, hij zag de kast van Aopen en ook aan dat er een Aopen moederbord inzat(had wel gelijk!)

Niks afgesproken, zelfs geen telefoonnummer. Hij heeft afspraak gemaakt voor een meting van het signaal ( want dat was ook niet goed)en daarna moet weer EEN monteur komen om te installeren!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Erikje, maak je nie druk... zelfs rare mensen die niks van internet afweten schijnen nogweleens een verkeerd knopje te gebruiken....d0h

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
was ook niet bot bedoeld of zo, gewoon een tip voor de volgende keer