Toon posts:

[BC3] [Help]Cisco Catalyst 1900 series

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van mijn Pa''s werk een Switch gehad wegens een verhuizing. Nu zit er in deze Switch nog een oud operating system (8.0). nu weet ik dat ze al ergens in de 9.0 zitten maar ik zou echt nu weten hoe ik dat moet flashen.

Ik heb al: een console cable, een werkend netwerk.

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:40
als het goed is moet er software bij geleverd zijn om de boel te beheren

kan het daar niet? (gokje)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Bij Cisco de de 9.0 versie downen, (moet je ff zoeken, staat ergens op de site, heb alleen de URL niet meer...)

Switch met je console kabel op je COM-poort raggen, als het goed is is het een auto-executable, en regelt hij alles voor je, als je Switch er maar aanhangt.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Das een goeie.... Ik heb hier een hele zooi cd''s in die doos zitten maar....... Ik zou niet weten wat het allemaal doet......

Als dat hetzelfde werkt als met de cisco 2500 series Routers kom ik daar wel uit denk ik..... Daar krijg ik namelijk ook les mee......

/me kan natuurlijk gewoon ook ff aan de netwerkbeheerder daar vragen of ie ff wil helpen....

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 20:47

McMiGHtY

- burp -

Kan ik er ook eentje krijgen als ze ze toch weg doen denk je? ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:30

GaMeOvEr

Is een hork.

Als je die Switch nu eerst ff aan je Com-poort hangt, dan kun je via Hyperterminal of zo in het menu van de Switch komen. Daar staan ook configuratiesettings in, (IP-adres enzo, en) dan kun je via een TFTP-server op je PC (Cisco TFTP Server) de nieuwe Firmware downloaden.

(Com port settings : 9600 Baud, 8-n-1 geen flow control)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1