Thy will see the light...
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Suc6,
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
En voor mij scheelt het alleen 50 piek.
Aannames zijn fataal.
Ik heb vorige week wel veel problemen gehad met het merk 3com:
2 nieuwe 3com nics deden erg vervelden onder win2000 server.(1 ervan wou niet eens booten met die 3com kaard erin)
2 defecte 3coms nics van 2 jaar oud.
En zeer slechte test gelezen over 3com 1000mbit nic in computer-totaal.
Dus eigelijk zag ik 3com effe niet meer zitten.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Nog nooit problemen met wat voor 3Com in wat voor PC/Server dan ook gehad.
Aannames zijn fataal.
Iedereen kan hier gratis support vinden, wel effe de juiste produktcodes gebruiken dat werkt altijd wat fijner!
Suc6.
een 3Commer
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik zou voor de netgear gaan.
het voordeel is va 3 com dat als het stuk is opstuuren en je krijgt nieuwOp woensdag 09 mei 2001 15:41 schreef 7th het volgende:
Ik heb maar voor de 3com gekozen.
Ik heb vorige week wel veel problemen gehad met het merk 3com:
2 nieuwe 3com nics deden erg vervelden onder win2000 server.(1 ervan wou niet eens booten met die 3com kaard erin)
2 defecte 3coms nics van 2 jaar oud.
En zeer slechte test gelezen over 3com 1000mbit nic in computer-totaal.
Dus eigelijk zag ik 3com effe niet meer zitten.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Ik vraag niks over problem solving van 3com producten.Op donderdag 10 mei 2001 11:24 schreef rover3 het volgende:
Ik wordt zo :'') van al die vragen en reply''s. Als je voor 3Com produkten wil weten hoe het moet ga dan naar: http://knowledgebase.3com.com
Iedereen kan hier gratis support vinden, wel effe de juiste produktcodes gebruiken dat werkt altijd wat fijner!
Suc6.
een 3Commer
Ik geef alleen aan wat voor problemen ik heb geahd de laaste week met 3com.
ps
Ik was een die-hard 3com aanhanger tot dat ik die test heb gelezen in computer-totaal over die 1000mbit nics.
Die van 3com kwam ERG SLECHt uit de test.
En hij is erg duur.
Een kaard die hem vierkant eruit blaast op een win2000-server is de ovilink 1000mbit nic en die is erg goedkoop(Inkoop prijs)