[BC3] Distance Vector vraagje...

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Stub netwerk ---- Router A ---- Router B

Als router A en B gebruik maken van een distance vector routing protocol, (RIP of IGRP bv.), en ik maak op router A een statische route naar dat stub netwerk, wordt dan via updates aangegeven dat A een route heeft naar het stub netwerk? Of moet ik dan een default route aanmaken op Router B?

Link state geeft wel aan dat er een extra route is naar die stub, maar over DV kon ik nix vinden. kan iemand mij uitsluitsel geven?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
poohbeer?

weet jij nix?

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Voor IP default-network heb je het commando redistribute-static volgens mij werkt dit ook voor statische routes.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Topicstarter
Op woensdag 09 mei 2001 13:46 schreef BOFH het volgende:
Voor IP default-network heb je het commando redistribute-static volgens mij werkt dit ook voor statische routes.
thx man! werkt als een tierelier!