Mja, ik heb meerdere drivers geprobeerd en met utp werkt het netwerk prima. Maar zodra ik de utp kabel verwijder en er bnc op aansluit werkt de boel niet meer. Dat het niet aan de bekabeling ligt is 100% zeker. Ligt het probleem aan de drivers ofzo dat de bnc uitgang op de kaartjes niet werkt?
die honderd% heb ik ook een keer gezegt en toen lag het wel degelijk aan de bekabeling.
welk merk is het?
en die realteak chipset is primma als je drivers van de fabrikant site af haalt.
ik heb ook loppen stunte met bnc maar, uit eindelijk is het wel gelukt.
welk merk is het?
en die realteak chipset is primma als je drivers van de fabrikant site af haalt.
ik heb ook loppen stunte met bnc maar, uit eindelijk is het wel gelukt.
- = [ en ik huppel weer verder ] = -
Je kan misschien even kijken of je niet perongeluk full-duplex aan hebt gezet, dat gaat namelijk niet zo goed met bnc.
Meestal moet je wel expliciet aangeven dat je BNC wilt gebruiken. Moet je vaak switchen mbv driver of instel-software.
Anders is je kaart doodleuk signalen op je UTP-poort aan het zetten, terwijl je kabel aan de BNC hangt
Anders is je kaart doodleuk signalen op je UTP-poort aan het zetten, terwijl je kabel aan de BNC hangt
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Klopt,....ff uitgang checken.Op woensdag 09 mei 2001 11:56 schreef GarBaGe het volgende:
Meestal moet je wel expliciet aangeven dat je BNC wilt gebruiken. Moet je vaak switchen mbv driver of instel-software.