[BC3] Winsock buffers overflow probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo!

Ik werk Met visual Interdef van microsoft. en telkens als ik een grote hoeveelheid data naar de webserver moet sturen krijg ik een Winsock error: Out of buffers. Is er een manier om deze probleem te verhelpen?

Veel dank.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
:(up:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Gebeurt dit vanaf verschillende computers? Ik zou ff een andere PC testen, en als je nu Win98 gebruikt bijvoorbeeld, ff Win2K testen

• BC3 Victim
visual interdef werkt alleen onder win2k ( nou het kan onder 98 maar da''s zeker niet aangeraden). Dus ik zit ook onder win2k.
Is er ergens dat ik be winsock buffers omhoog kan gooien? Dit zou het volgens mij verhelpen.

TNX!