[BC3] WinME op zn bek met 2 kaarten?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lo mensen,

ik zit een tijdje te stoeien al met 2 netwerk kaartjes in WinME, windows ziet hem enzo, allemaal erg fijn, maar waneer ik hem een ip ga geven (192.168.1.1 - andere is 192.168.0.1) en ik reboot, kan ik niet eens meer in windows komen :(
ik zie wel een cursor knipperen en mn num-lock doet het gewoon.

Weet iemand hoe dit te verhelpen is ?
De netwerk kaart is NIET kapot want ik heb hem uitvoerig getest bij de vorige eigenaar.

Alvast bedankt.

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Waarom geef je 2 netwerkkaarten een 192.168..... ip? Misschien kan dat niet.... weet niet zeker hoor. Probeer eens een ander netwerk ip

• bbrother
  • Niet online
ja ik kan wel 172.? gaan geven, maar ik ben helaas die range kwijt die ik zou moeten invullen..

weet iemand hoe die ging? 172.71.*.* ofzo?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan de Ip range gebruiken vanaf 172.16.*.* tot 172.31.*.*, het 192.168.*.* en evt het hele 10.*.*.* netwerk als je erop staat maar ik betwijfel of het je probleem oplost.. Ik werk niet met ME dus daar kan ik je niet mee helpen.. Lijkt me eerder iets geks van het OS dan dat het een netwerkprobleem is.. (Idee?? het lijkt mij dat ME een beetje gek gaat doen omdat hij probeert te routen of zo, dit ME verhaal laat ik aan de andere hulpvaardigen over)
MS = |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen