Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Kabeltje splitsen kan (heb laatst ergens een plaatje van zo''n operatie gezien). De maar is alleen dat je last van overspraak kunt krijgen. Een 2e lijntje leggen zal toch niet zo''n heisa zijn ?
Goedkoopste 10 Mbit hub, gebruik pricewatch.
Goedkoopste 10 Mbit hub, gebruik pricewatch.
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Ik denk inderdaad dat je er een hubje tussen moet zetten, ik heb een hub van Sitecom van 85 piek, voor zover ik weet is dit het goedkoopste. staat nu ongeveer een half jaar constant aan en (nog) geen problemen mee gehad. heeft trouwens 4 poorten
PIII 800@804 Mhz
Voor rond de 5 tientjes heb je een 10Mbit hub bij Alternate
Het is geen enkel probleem om meerdere sets paren met 10 Mbps Ethernet binnen een kabel te laten lopen.
Bij mijn werkgever werden over de standaard 4 paren van een UTP-kabel meestal 2 x Ethernet, maar ook wel 1 x Ethernet + 1 of 2 x analoge telefoon, of 1 x Ethernet + 1 x digitale telefoon geleid, over een gebouwen-complex van 6 toren-flats.
Bij een vorig project werden 24 Ethernet-aansluitingen gerealiseerd met 2 vette kabels met 25 paar per kabel.
Bij mijn werkgever werden over de standaard 4 paren van een UTP-kabel meestal 2 x Ethernet, maar ook wel 1 x Ethernet + 1 of 2 x analoge telefoon, of 1 x Ethernet + 1 x digitale telefoon geleid, over een gebouwen-complex van 6 toren-flats.
Bij een vorig project werden 24 Ethernet-aansluitingen gerealiseerd met 2 vette kabels met 25 paar per kabel.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large