[BC3] W2k probleem mbt Tiberian Sun, help!?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het volgende probleem:
Draaien w2k server en wil hierop Tib. sun multiplayer spelen. Hoe maak ik W2k geschikt om T.S. multiplayer te spelen? Snap dat dit een game-topic is maar daar wordt tot op heden niet op gereageerd|:(, en het probleem zit ''m ook in het w2k gebeuren vandaar dat ik hier wat wijsheid probeer te vergaren

Alvast bedankt voor de reacties!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kan eens kijken maar dan moet je even wat meer info geven: wat gebeurt er precies wanneer je het probeert? Krijg je foutmeldingen of iets in die zin?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wil je over internet spelen of over een lokaal netwerk? In het laatste geval heb je IPX nodig.

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Wat wel heel belangrijk is dat je dus niet je IPX protocol bind aan je Internet-Netwerkkaart.

WWW.RC5.NL