[BC3] Met messenger bestanden versturen via Freesco

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds ik mij @home via een Freesco router gedeeld heb ik problemen met de MSN bestandsoverdracht. Via de search hier en op freesco.org heb ik het ontvangen van bestanden op mijn WinME clients voor elkaar gekregen, incoming TCP packets dus. Nu krijg ik de uitgaande pakketjes maar niet weg. :(

In de firewall van Freesco heb ik al diverse poorten geprobeerd open te zetten maar dat is allemaal incoming voor zover ik kan zien.

Kan iamand me vertellen hoe ik ook bestandjes kan versturen of hoe ik poorten naar buiten toe open kan zetten (als ze al dicht zijn:?)

P.S. Over Freesco ben ik zeeeeeer tevreden!
zelfs ik zonder verstand van linux is het gelukt. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heeft er verder niemand dit pobleem met messenger achter Freesco? Het lukt mij namelijk niet om dit vor elkaar te krijgen heeft iemand ook maar een idee? plz?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen