Toon posts:

[BC3] Welke proxyserver ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ositis Winproxy. Je kan dan gewoon bij het FTP protocol aangeven naar welk ip+poort geroute moet worden.

Trials kan je hier d/l-en.

Verwijderd

Ik zou ook voor MS-Proxy gaan! Heb er goede ervaringen mee!

Verwijderd

thanx ik probeer eerst wel ff winproxy, daar heb ik al wat ervaring mee.

Verwijderd

Ik heb hier een simpel servertje (233mmx, 48mb ram blabla) en daarop WinNT4server en me casema (:r) internet. Wordt verder niets op gedaan.
Daaraan hangen 3 andere pc''s, allemaal 100mbit met een hubje ertussen. Maar nou zit ik alleen nog even met de keuze van de proxy die ik erop ga gooien...
Ik had altijd sygate, maar die loopt beetje irritant te doen als je met icq files wil verzenden dat ie geen connectie geeft enzo.
En ook wil ik op 1 van de pc''s een FTP servertje draaien (niet op de server dus omdat anders me hd eruit moet)
Welke proxy kan deze dingen (verder gewoon mail en irc en icq enzo) en hoe moet ik het dan fixen met IP''s en poortjes voor die FTP server ?

Verwijderd

Wat dacht je van gewoon MS-proxy.
Je moet er wel voor zorgen dat je de internet verbinding van een appart device haalt (een 2e netwerkkaart, ISDN adapter of kabel modem) Anders kan je geen IP packet filtering doen. IP-PF zorgt ervoor dat je alle porten kan door sturen (ICQ, POP, IMESH, e.d.) Haal je alles van het zelfde device dan kan je alleen HTTP FTPread SSL en Gopher.

Dan moet je wel aan een aantal dingen denken :

Voor de installatie :
SP6 + option pack 4

Na de installatie:
SP1 voor MS-proxy
En stal mps zo in dat je de verificatie via text kan doen. Anders kan je alleen met een MSIE browser er doorheen.

Greets Martijn

Verwijderd

vraag het dan niet :(

Verwijderd

Op maandag 07 mei 2001 15:23 schreef thereap.demon het volgende:
vraag het dan niet :(
waarom niet?
Kan toch zijn dat er veel betere programma''s zijn voor de dingen die ik wil ?
Pagina: 1