[BC3] lost internet op 1 compu terwijl netwerk nog werkt

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zo dat was even het rijtje uit de faq~!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hoihoi,
wie kan mij helpen??
ik heb een netwerk met 6 computers...
mijn hele netwerk draait en ik heb op alle computers internet. Alleen sinds een paar dagen doet het internet het op 1 computer niet meer. Heel vreemd vinnik want het netwerk doet het verder op die compu nog wel... wie weet raad???

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
- ik gebruik TCP/IP protocollen
- UTP kabel
- Allen win98 en 2x win ME, probleemcompu = 98
- allemaal dezelfde netwerkkaarten van 3com
- 1 hub...type weet ik niet... zoek ik op
- inetdeling vanaf server gewoon standaard win98 sharing en zonealarm 2.6 als firewall
- geen internet meer: compu loopt vast en geeft gekke foutmeldingen in inet toepassingen
- virusscanner... loopt vast..