Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Wat voor merk netwerkkaarten zijn het?
Ik had namelijk eerst netwerkkaarten van een onbekend merk, en had toen ook slechte performance, heb toen omgewisseld voor 3com kaarten, de instelling op '' minimize cpu utilisation'' gezet en het werkte opeens een stuk beter!
En dat allemaal in een 10mbit Coax netwerk
Ik had namelijk eerst netwerkkaarten van een onbekend merk, en had toen ook slechte performance, heb toen omgewisseld voor 3com kaarten, de instelling op '' minimize cpu utilisation'' gezet en het werkte opeens een stuk beter!
En dat allemaal in een 10mbit Coax netwerk
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
1 MP3 van 3 minuten = 3MB
3MB / 3minuten = 1Mbyte = 10Mbit per minuut
10Mbit/60 = 0,1666...Mbit = 170.66Kbit/sec
een 10Mbps netwerk lijkt mij voldoende
iemand die mij kan vertellen of ik foutreken?
(1byte=8bit, maar je moet toch ook overhead rekenen van 20% zodat je op 1byte=10bit uitkomt?)
3MB / 3minuten = 1Mbyte = 10Mbit per minuut
10Mbit/60 = 0,1666...Mbit = 170.66Kbit/sec
een 10Mbps netwerk lijkt mij voldoende
iemand die mij kan vertellen of ik foutreken?
(1byte=8bit, maar je moet toch ook overhead rekenen van 20% zodat je op 1byte=10bit uitkomt?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit heeft te maken met de manier, waarop de TCP/IP stack pakketjes verzend.
Hier kun je wel its aan doen. NL QoS installeren, dat zit bij windows 2000 professional.
Hier kun je wel its aan doen. NL QoS installeren, dat zit bij windows 2000 professional.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Het is 1 realtek kaart en 2 ISA NE2000 compatible''s dus..... waar kan ik dus functie uitzetten/inschakelen?
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Ik weet niet of dat met die kaarten kan, ik ben bang van niet. Het is in ieder geval aanwezig op 3com NIC''sOp maandag 07 mei 2001 11:46 schreef freaky20 het volgende:
Het is 1 realtek kaart en 2 ISA NE2000 compatible''s dus..... waar kan ik dus functie uitzetten/inschakelen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Pagina: 1