De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
sygate hoeft alleen maar op de server
je kan de client installeren alleen dat heeft geen nut, het staat leuk ofzo.
maar goed, ik heb sygate draaien zonder firewall en dat gaat goed, ze zijn nog niet aan de deur geweest. ben je een beetje paranoid ofzo.
je kan de client installeren alleen dat heeft geen nut, het staat leuk ofzo.
maar goed, ik heb sygate draaien zonder firewall en dat gaat goed, ze zijn nog niet aan de deur geweest. ben je een beetje paranoid ofzo.
Probeer anders Winroute, vind ik persoonlijk beter werken dan sygate en heeft een heel fijn packet filter..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik allebij op server en gebruik zone alarm en sygate beide. Ik geloof dat alleen sygate versie 3.xx dat deed en ook nog eens heel af en toe.
Verder gaat het perfect en je hoeft alleen sygate server te instaleren en niets op clients mag wel natuurlijk.
Verder gaat het perfect en je hoeft alleen sygate server te instaleren en niets op clients mag wel natuurlijk.