Toon posts:

[BC3] Realtek 10/100 niet op 100:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik krijg dat prul niet op 100mb. Hij zit rechtstreeks op een switch ingeplugt (10/100). Ik kan ook nergens 100 of autoselect kiezen , wat een vriend van me wel kan met een ander realtek kaartje. Ik kan alleen kiezen tussen full of half duplex:(
:'( :'( :'( :'(
Iemand iedeeen??
Thanx in advance
Greetz Maarten

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:18
uhm volgends mij staan er op www.realtek.com.tw wel drivers + proggie om instellingen te wijzigen?

<edit>Url gewijzigt:)</edit>

Verwijderd

Topicstarter
ow ja, stom stom dat ik dara niet aan gedacht heb. sorry

zal ff kijken
thanx

Verwijderd

Topicstarter
neen, dat zeg ik dat gaat niet, ik mis daar een hoop opties in vergelijking met anderen

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Op zaterdag 05 mei 2001 16:18 schreef Koffiefilter het volgende:
Hoi,

Ik krijg dat prul niet op 100mb. Hij zit rechtstreeks op een switch ingeplugt (10/100). Ik kan ook nergens 100 of autoselect kiezen , wat een vriend van me wel kan met een ander realtek kaartje. Ik kan alleen kiezen tussen full of half duplex:(
:'( :'( :'( :'(
Iemand iedeeen??
Thanx in advance
Greetz Maarten
En anders kan je het gewoon bij de instellingen v.d. netwerkkaart in Windows veranderen 8-)

Verwijderd

Topicstarter
damn ben afgezet door winkel, op doos staat 10/100 kijk ik op realtek site staat die nic die ik heb mooi bij de 10mb''s. kan ik lang proberen:(:(:(:(

Verwijderd

t heb je dr voor betaald dan??
realtek moet je ook nie hebbuh :r (8> (C sig. :9~)

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 10:45
welke realtek chipset zit erop? RTL***** ?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Op zaterdag 05 mei 2001 16:54 schreef Koffiefilter het volgende:
damn ben afgezet door winkel, op doos staat 10/100 kijk ik op realtek site staat die nic die ik heb mooi bij de 10mb''s. kan ik lang proberen:(:(:(:(
Teruggaan dus.
Je hebt gevraagd om een 10/100 en je krijgt een 10, dan heb je het verkeerde produkt » je hebt het recht tot een JUIST produkt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1