Heb je soms iets draaien dat je cookies meteen trashed? Of misschien heb je cookies geblokkeerd in IE of Winroute ofzo (als da tin winroute kan).
Deze week heb ik thuis een 100Mbit Win2k netwerk opgezet, bijna alles loopt vlekkenloos.
Maar op de client pc kan ik niet meer op websites inloggen zoals tweakers en GoT
(dit gebeurt toch met cookie''s?) ook duurt het een tijdje voor dat hij websites volledig binnen haalt.(lijkt er op dat hij ze niet meer uit "Temporary Internet Files" haalt maar ze elke keer weer volledig van het internet)
Ik gebruik trouwens Winroute om mijn internet te delen en heb geen idee meer waar het aan kan liggen...
Maar op de client pc kan ik niet meer op websites inloggen zoals tweakers en GoT
(dit gebeurt toch met cookie''s?) ook duurt het een tijdje voor dat hij websites volledig binnen haalt.(lijkt er op dat hij ze niet meer uit "Temporary Internet Files" haalt maar ze elke keer weer volledig van het internet)
Ik gebruik trouwens Winroute om mijn internet te delen en heb geen idee meer waar het aan kan liggen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee in IE staat cookies gewoon aan en in winproxy zie ik nergens die optie
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Sommige Firewalls (bijv. AtGuard) doen dit automatisch...
Heb het ook zonder firewall geprobeerd maar ook geen verbetering...
Nog steeds heb ik dit probleem, alhoewel hij nu wel de meeste dingen uit temp folder haalt. Ook zie ik dat hij wel bepaalde cookies aanneemt zoals die van "webads" & "flycast"
Heeft iemand hier nog een mooie verklaring voor?
Heeft iemand hier nog een mooie verklaring voor?
Pagina: 1