[BC3] Black ice --> is dit erg???

Pagina: 1
Acties:

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gewoon niet druk om maken, niet op letten, echt niets aan de hand [...]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi, ik word bij black ice de hele tijd gescand of gehackd door 1 en de zelfde persoon.
Ik heb al opnieuw ingebeld, maar hij gaat gewoon verder, en ik heb tog een ander ip.
de messages zijn:
UDP port scan
ICMP Unreachable storm
en de hele tijd van ns1.wxs.nl
Ik heb hem al een paar keer geblockd, maar hij blijft proberen.
Liefhebbers kunnen z''n ip ook wel krijgen, icq maar effe.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

welke provider heb jij?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mailtje sturen naar abuse@worldacces.nl (WXS is toch worldacces :?). Stuur complete log bestanden mee. ISP vinden het waarschijnlijk ook niet leuk >:)

• BC3 Victim
Ik heb hetnet, heb al gekeken en heb een ander ip gektregen.
Ik draai ook geen dynip of tzo meer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Uh, dat is toch gewoon de dns server van WXS??

Of ben ik dom en kan iemand via een dns server hacken? :?

• BC3 Victim
Op zaterdag 05 mei 2001 12:13 schreef Gizz het volgende:
Uh, dat is toch gewoon de dns server van WXS??

Of ben ik dom en kan iemand via een dns server hacken? :?
Nee, dit kan volgens mij niet, maar kan een dns-server poorten scannen?

• Krankenstein
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 12:04
Idd gewoon aan je provider melden. Dan kicken ze die gast er zow uit.
Of terug gaan nuken, pingen en hacken >:)

• BC3 Victim
Aan wie moet ik dan mailen?
Hetnet of wxs?

• BC3 Victim
Ik zou me er niet druk over maken.

Heb ook een tijdje black-ice gehad en dat ding knipperde ook als een kerstboom de hele tijd. Vond ik vrij irritant dus had het er af gegooid en draaide zonder firewall en heb niks gemerkt van hackers ofzo. (8>

Nu zit ik trouwens achter de firewall van winroute pro }:O

Pagina: 1