De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit vind Essent niet cool!Op zaterdag 05 mei 2001 08:35 schreef bigbadbootz het volgende:
de locale snelheid zwaar *** want alle data moet eerst door de router van @home en daarom krijgen we niet meer dan 16 kb/sec.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Je kan wel 2 ips''aan 1 NIC hangen. je maakt dan zgn. sub-interfaces.Op zaterdag 05 mei 2001 08:37 schreef InterCC het volgende:
Gebruik de search ff, want dat is echt geen manier om een netwerk aan te leggen.. 2ip''s kan volgens mij ook niet. (niet aan 1 NIC tenminste)
Gebruik daar NT$ of 2k voor. Werkt matig.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dan geef je elke PC als standaard gateway 10.0.0.x Als het goed is werkt dat... Bij mij wel
alleen lokaal bestanden sturen gaat veel te langzaam. moet ik het misschien niet via tcp/ip maar bijvoorbeeld via ipx doen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel masquerading op de server installeren he, anders kom je zo moeilijk op internet
Onder linux lijkt ''t me een eitje om 2 ip adressen op 1 nic te enablen. (zou niet weten hoe, maar als ''t er niet in zit verbaast het me ten zeerste).
Onder W9x/WMe kan het niet, voor zover ik weet.
Onder W2K, NT of XP kan ''t perfect. Zo heb ik ''t hier ook draaien.
Wat je ook zou kunnen doen, is intern op de lokale netwerkje NETBIOS gebruiken. Maar ik weet eerlijk gezegd niet hoe LINUX daar mee omgaat. Voor W9x pc''s is dat voldoende. IPX/SPX zou ik niet doen.
dit werkt alleen als je als subnet 0.0.0.0 gebruikt!Op zaterdag 05 mei 2001 12:16 schreef Steven_NL het volgende:
Wat je kan doen is op alle PC''s een IP-adres like 192.168.0.x geven en de router 10.0.0.x
Dan geef je elke PC als standaard gateway 10.0.0.x Als het goed is werkt dat... Bij mij wel