[BC3] 802.12 vg anylan nic

Pagina: 1
Acties:

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 09:59

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Topicstarter
Heb laatst een vg-100 Anylan hub (802.12 standaard) goedkoop gekocht van HP (AdvanceStack hub 14).
''k heb 1 NIC, maar is een ISA kaart. Nou wil ik toch wel enkele NIC''s aanschaffen, waar kan ik die halen.
Heb verschillende online stores gecheckt, maar die hebben die niet.
Bvd,
Cherberos

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik denk dat je ze nergens meer nieuw kan kopen.. Of niet voor een redelijke prijs in ieder geval.. Ik had laatst ook zo''n kreng gekocht op een beurs in Eindhoven (150 piek), stomme duitsers zeiden er niet bij dat het ding niet compabible was met de huidige ethernet standaard. Toen ik thuis blij aankwam en het lampie niet aanging toen ik me nic erin frotte wist ik dat er stront aan de knikker was, alles van het ding was verder functioneel.. Naar wat internetpagina''s uit ''96 bekeken te hebben bleek dat dat ding gemaakt was in de tijd dat er nog geen duidelijke standaard was voor 100 mbit lan. Ben er de dag daarna mee teruggegaan, ik kreeg me 150 terug, en het ding werd aan de overkant van de stand weer verkocht aan een nietsvermoedende koper.

Ik zou het ding proberen te ditchen, je bent goedkoper uit met een normaal hubbie en een paar goedkope NICs. :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• blaatenator
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 09:59

blaatenator

tuut tuut tuut de grtn van

Topicstarter
je hebt waarschijnlijk wel gelijk. Er zat een gateway voo 802.3 ethernet op, dus''k dacht dat ik dit ding mooi met het bestaande netwerkje kon linken, maar ja, da heeft weining zin als ik verder nix aan de hub kan gooien :(
Het was trouwens idd een Duitser die dat ding verkocht. Toevallig dat ik ooit wat over vg anylan had gelezen, anders had ik het ook niet geweten.

Alaaf, waar zijn die smurfen!?!