Toon posts:

[BC3] win2k advance server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede avond.. ik heb 2 vraagjes

ik had een win2k advance server goed lopen maar ik had stand-alone server en werd het zat en ging hem formateren. ik kon toen gewoon met alle soorten microsoft systemen in het domain inloggen.. Maar ik had daar al wel wat problemen mee b.v

win2k : het opstarten duurde +- 30 min
win98 : eiden admin wordt veranderd
win 98 was makkelijk op te lossen maar win2k niet .. winnt 4 had geen problemen...

Maar nu heb ik een nieuw probleem ik kan helemaal niet meer joinen na format .. hij zegt "The credentials supplied conflict with an existing set of credentials"

iemand toevallig tips ?

het domain joinen is een klein probleem mijn grootste probleem is het lange laden (zoeken naar netwerk shares enzo)

Groetjes
Pim Santhuizen

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het is niet echt duidelijk wat je probeert uit te leggen...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
....

Verwijderd

Op vrijdag 04 mei 2001 19:31 schreef waldiny het volgende:
win2k : het opstarten duurde +- 30 min
volgens mij ligt dit aan dat die de dns niet kan benaderen :) of verkeert geconfigt is

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:21
"The credentials supplied conflict with an existing set of credentials"

Deze melding krijg je meestal als je een share probeert te mappen terwijl hij al gemapt is onder een andere User-ID.

B.V. je hebt al een \PC\share gemapt naar G: onder je "gewone" user ID.
Nu probeer het het weer maar dan met "verbinding maken als" pc\administrator.

Zit ik in de goede richting?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 20:58

Arno

PF5A

Niet helemaal. Als je als user Administrator@domain bent ingelogd, kun je geen drivemapping maken als:
code:
1
NET USE * \SERVER\SHARE /user:user@domain

Als je dit toch probeert krijg je dus bovengenoemde melding

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1