- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Verwijderd
Die noemt met een crosslink kabel en is bedoeld om 2 hub''s met elkaar te verbinden of 2 computer''s zonder een hubOp vrijdag 04 mei 2001 18:58 schreef RenevdVeen het volgende:
[..]
Hoe ziet een abnormale eruit dan ???
Verwijderd
In de modem van Chello gaat COAX in en UTP uit, die UTP kabel stop je in je netwerkkaart in je PC...simpel toch?
Verwijderd
Wordt de UTP-kabel niet anders van volgens mij... alleen de aansluiting.. maar goed.Op vrijdag 04 mei 2001 19:10 schreef JMMadKiller het volgende:
[..]
Die noemt met een crosslink kabel en is bedoeld om 2 hub''s met elkaar te verbinden of 2 computer''s zonder een hub
okeej, als jij ooit eens om een UTP kabel vraagt om je PC aan te sluiten zal ik er zeker niet van uitgaan dat je daarbij ook connectoren bedoelde...........
bla bla
Verwijderd
Je kunt em aansluiten op je Hub/Switch.
Ik raad je alleen wel ff aan om de FUP door te lezen van Chello.
Als je je modem aanluit op de switch kunnen ze zien dat je er meerdere pc''s er achter hebt hangen.
Je bent gewaarschuwd
Als je je modem aanluit op de switch kunnen ze zien dat je er meerdere pc''s er achter hebt hangen.
Je bent gewaarschuwd
gaat dat werken? Je krijgt maar 1 IP adres van chello, die je moet delen met 3 ip''s.Op vrijdag 04 mei 2001 23:47 schreef oppertweaker het volgende:
Je kunt em aansluiten op je Hub/Switch.
Je bent gewaarschuwd
Je kan dan zeker niet gebruik maken van je LAN om te communiceren met je andere pc''s of je moet win2k hebben en meerdere IP''s toewijzen
/dev/null
Verwijderd
Dat werkt dus volgens mij echt niet.. je moet een servertje opzetten..
met een router kan het wel..
Euh.. naar een computer is het een rechte kabel, maar naar een hub/switch moet je echt wel een crosskabel hebben.
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Lijkt mij ook niet neeOp zaterdag 05 mei 2001 00:52 schreef skiewiel het volgende:
Dat werkt dus volgens mij echt niet.. je moet een servertje opzetten..
/dev/null
Verwijderd
ik weet niet wat er allemaal bedacht wordt, maar volgens mij is de enigste oplossing je chello utp aansluiting naar een pc die als gateway opereert, en vandaar met een tweede netwerkkaart een utp kabel naar een hub/switch. Hierdoor kun je met het gehele netwerk gebruik maken van chello zonder dat zij dit zien.ateway pc is dan de enige pc die aan het chello kabel netwerk hangt
Pagina: 1