De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Aannames zijn fataal.
Drivers die bij de printer zijn meegeleverd en verder zijn op het interne netwerk tcp ip, ipx/spx en netbios ondersteuning geinstalleerd.
Verder draait ook sygate die ook de printer gedeeld heeft staan.
Zonder sygate werkt het ook niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
LPT 1 of zoiets.
BarryMel
of in een DOS box bijv: net use lpt1 \servernaam\printersharename
en dan de printer op de client als lokale printer op de LPT1 poort installeren.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Volgens de HP helpdesk is de HP 7XX daar niet geschikt voor, geen/of te weinig geheugen in de printer of zoiets vaags.
Anyway, ik heb me er al bij neergelegd maar als iemand anders een briljant idee heeft......
Verwijderd
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
Het is me 1x gelukt met een 710 door ''m eerst op PC 1 te installeren en daarna op pc 2 en daarna de sharing aan te zetten, maar na een tijdje werkte het spontaan niet meer.