[BC3] Firewire netwerk

Pagina: 1
Acties:

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 11:11
Is het mogelijk om tussen 2 firewire kaarten een netwerk te maken??

in netwerk properties zie je inderdaad een extra netwerk kaart (firewire kaart).

zou wel leuk zijn 400Mbps!!!!*D

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja, dat kan. Tenminste het kan met een Mac, verder weet ik er de details niet van. Het bedrijf dat ermee bezig was is: Unibrain, Inc. http://www.unibrain.com/

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hedster
Kan dit ook met PC???
zonder Imac?

• BC3 Victim

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Hedster
Kan je dan ook alle 3 de poorten gebruiken???? is 1200 MBps???? *D*D*D

• BC3 Victim
Waarschijnlijk kan je maar 1 poort gebruiken, dat ligt aan de oplossing die ze leveren, lees goed de specificaties van de producten en je weet het.

• BC3 Victim
Ik zou gewoon voor 100Mbit ethernet gaan, als je een 400 Mbit netwerk hebt zal je toch niet de volle 400 kunnen benutten. Dan treed er ergens anders wel weer een bottleneck op

Verwijderd

Misschien dat Nic Express (www.ipmetrics.com) ook wel bij firewire kaarten werkt, poortbundeling :)

In elk geval lijkt me firewire+raid-setup wel een aardig fileservertje opleveren.

Verwijderd

firewire werkt prima
en nu zijn die kaarten ook helemaal niet meer zo duur...

iig voor filetransfer heel snel, maar weet ook niet of het met het tcp\ip protocol werkt
dus of spellen weet ik niet

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Moet je wel ff uitzoeken hoe lang de firewire draad mag zijn... Anders heb je daar zo nog problemen mee...
Pagina: 1