VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Sisoft sandra kan dat. Je kan ook ftp servertjes installeren en dan een 500 meg bestand gaan downen en uppen en kijken hoeveel kb/sec je dan haalt
Zoek ff op NetCPS(.exe) deze meet de theoretische doorvoersnelheid.
(Zonder HDD belasting e.d.)
(Zonder HDD belasting e.d.)
ja dat heen en weer pompen weet ik maar ik wil het echt met een proggie doen en waar kan ik dat downloaden. ik weet ook dat ik het met ping in dos kan doen maar dat wil ik niet....
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
nee maar kan zo snel niet vinden en meestal bij about staat waar je het kan dowloaden
Op de makers'' site kan ik t ook niet vinden maar ik heb m inmiddels wel gedowned.
Hier staat een werkende link in elk geval.
http://sac-ftp.gratex.sk/comm21.html
Hier staat een werkende link in elk geval.
http://sac-ftp.gratex.sk/comm21.html
Ik heb heb binnen 3 sec. gevonden (op ISDN) moet jij ook kunnen lijkt me....
Dumeter
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
idd dumeter geeft het goed aanOp donderdag 03 mei 2001 20:17 schreef DarkSide het volgende:
Dumeter
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
oke bedankt daar heb ik wat aan!!
bedankt voor alle reply''s
bedankt voor alle reply''s
He dat NetCPS is KEWL!
dat zocht ik al heeeel lang.
Ik on noit goed netwerkspeed meten door brakke HD in server
dat zocht ik al heeeel lang.
Ik on noit goed netwerkspeed meten door brakke HD in server
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1