Wees consequent, maar niet altijd
IP zorgt voor pathselection en adressing op het internet. Dat zorgt er dus voor dat de pakketjes op de juiste computer aan komen.
TCP zorgt ervoor, dat de pakketjes in hapklare brokken klaar liggen voor verzending. Ook zorgt het voor flowcontrol en reliability , zodat alle pakketjes goed aankomen.
Deze 2 protocollen samen zijn de tot nu toe beste manier on communicatie over lange afstanden te bewerktstelliggen. (Blijkt wel weer)
TCP zorgt ervoor, dat de pakketjes in hapklare brokken klaar liggen voor verzending. Ook zorgt het voor flowcontrol en reliability , zodat alle pakketjes goed aankomen.
Deze 2 protocollen samen zijn de tot nu toe beste manier on communicatie over lange afstanden te bewerktstelliggen. (Blijkt wel weer)
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
iets wat 1-2-3 niet is uit te leggen aan een newbie. Lees "Netwerkarchitecturen" boek van Tanenbaum eens. Basis voor Hoger Informatica studenten en lager
Verwijderd
SURF NAAR " COMPUTERTOTAAL.NL " en ga naar naar " netwerken" en naar " proeftuin" daar staat alles over netwerken , uileg over protocollen, wat het kan wat het doet etc
ik neem aan dat dat voor mij geldOp donderdag 03 mei 2001 12:19 schreef Duuvel het volgende:
Zo te zien zijn hier ook mensen die CISCO hebben gedaan
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Pagina: 1