De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
gewoon een realtek 8029 (pci) of 8029(a)
, of een 8019 ( isa) 10 mbit kaarten zijn snel zat voor chello e.d. en belasten je cpu amper voor die 200 kB die erdoor moeten
kosten : +- 30 piek
, of een 8019 ( isa) 10 mbit kaarten zijn snel zat voor chello e.d. en belasten je cpu amper voor die 200 kB die erdoor moeten
kosten : +- 30 piek
kan ik niet beter gewoon een 100mbit kaartje kopen, zoveel duurder zijn ze niet.
ik bedoel: als ( ja, stel nou eens) chello de snelheid nou eens omhoog zou krikken naar 15 mbit (
)dan moet ik weer een andere kopen.
ik bedoel: als ( ja, stel nou eens) chello de snelheid nou eens omhoog zou krikken naar 15 mbit (
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
hmmmz, ik mee mij te herinneren dat m''n ouders een 3com netwerkkaartje van chello kregen (10 Mbit) voor de verbinding
oh dan is het makkelijk voor mij. 10 mbit.
welke merk dan, m.b.t. processor belasting
ik heb 900 mhz amd tb
en 128mb geheugen
welke merk dan, m.b.t. processor belasting
ik heb 900 mhz amd tb
en 128mb geheugen
15Mbit op Chello!
proest!
ze halen niet eens 1MBit
[antwoord]maakt geen ruk uit wat voor kaart je koopt, maar als je teveel geld hebt koop je een Intel of 3COM of iets ander duurs
[/antwoord]
proest!
ze halen niet eens 1MBit
[antwoord]maakt geen ruk uit wat voor kaart je koopt, maar als je teveel geld hebt koop je een Intel of 3COM of iets ander duurs
Ik heb voor 40,-- nog wel een 3Com Etherlink XL 10 MBit voor je liggen, die heb ik ooit ook gebruikt voor Chello!
chuckie@chello.nl
chuckie@chello.nl
Gewoon een 10/100 mbit kaartje van Sitecom fl 39,- bij Paradigit. Ik heb er 2 in m''n linux bak. Doen het perfect en je hoeft geen aparte drivers op te zoeken.
Canada, Alaska, Schotland, Scandinavie, IJsland - Als het maar verlaten is!
Pagina: 1