[BC3] 1IP bij het dure mxstream abbo

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ey heeft iemand enig idee why de fock er nog maar 1 ip wordt weggegeven bij het dure mxstream abbo? het houdt duz gewoon in dat alz ik met 2 compz wil icq''en of wil irc''en dat dit gewoon niet mogelijk iz omdat deze naar je ipadres kijken en die dan hetzelfde iz. Of probeer jij maar es 2 ftpserverz op hetzelfde ip te laten draaien. Ik wens je veel suc6!!!!

en heeft iemand enig idee of het mogelijk iz om er nog een ip bij te bestellen? want anderz kan het gebeuruh dat alle kantoren geleidelijk aan in pijn komen te liggen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
het is op 23 april verandert !
ook het duurdere abo. heeft nu 1 ip :(

ik raad je aan om all aboard te proberen !
dan werkt icq en ftpserver enzo perfect :)

Verwijderd

Wat is "all aboard" ? Een ISP of progje?

:?

Verwijderd

het is WEL mogelijk te icq'' en met maar 1 IP adres hoor. Ik share ADSL met winroute en we kunnen allemaal icq draaien. Alleen bestanden ontvangen gaat niet vanachter zo''n gateway.

/me is een gelukkige met 4 IP adressen trouwens

We hebben met z''n zevenen adsl. Dus we sharen een IP adres met z''n vieren. Drie mensen hebben een eigen statisch IP. (waaronder ik >:))

• razor-x
winroute werk ook goed ;)
maar all aboard vindt ik makkelijker !

• BC3 Victim
ja ok vanaf 23 april
alz je het vanaf 23 april bestelt of geinstalleerd krijgt?
Zit nogal een verschil tussuh omdat ik het 1 april al bestelt heb

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• razor-x
indat geval heb je er 4 !

• BC3 Victim
ok maar het iz duz nog niet aangeslotuh he
ze moetuh de wijk nog in orde makuh en meer van dat soort shitterij

maar het iz duz vanaf dat 23 april bestelluh

Pagina: 1