De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
het is op 23 april verandert !
ook het duurdere abo. heeft nu 1 ip
ik raad je aan om all aboard te proberen !
dan werkt icq en ftpserver enzo perfect
ook het duurdere abo. heeft nu 1 ip
ik raad je aan om all aboard te proberen !
dan werkt icq en ftpserver enzo perfect
Verwijderd
het is WEL mogelijk te icq'' en met maar 1 IP adres hoor. Ik share ADSL met winroute en we kunnen allemaal icq draaien. Alleen bestanden ontvangen gaat niet vanachter zo''n gateway.
/me is een gelukkige met 4 IP adressen trouwens
We hebben met z''n zevenen adsl. Dus we sharen een IP adres met z''n vieren. Drie mensen hebben een eigen statisch IP. (waaronder ik
)
/me is een gelukkige met 4 IP adressen trouwens
We hebben met z''n zevenen adsl. Dus we sharen een IP adres met z''n vieren. Drie mensen hebben een eigen statisch IP. (waaronder ik
winroute werk ook goed 
maar all aboard vindt ik makkelijker !
maar all aboard vindt ik makkelijker !
ja ok vanaf 23 april
alz je het vanaf 23 april bestelt of geinstalleerd krijgt?
Zit nogal een verschil tussuh omdat ik het 1 april al bestelt heb
alz je het vanaf 23 april bestelt of geinstalleerd krijgt?
Zit nogal een verschil tussuh omdat ik het 1 april al bestelt heb
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ok maar het iz duz nog niet aangeslotuh he
ze moetuh de wijk nog in orde makuh en meer van dat soort shitterij
maar het iz duz vanaf dat 23 april bestelluh
ze moetuh de wijk nog in orde makuh en meer van dat soort shitterij
maar het iz duz vanaf dat 23 april bestelluh
Pagina: 1