[BC3] Vnc probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zit hier op mijn werk en probeer mijn desktop thuis tevoorschijn te toveren via vnc.krijg ik hier de volgende melding: ''disabling Nagle''s algorithm''.
kijk ik bij de faq op de site, staat er dat je een patch moet downloaden en installeren. Maar dat gaat niet vanwege de restricties van windows nt hier. Weet iemand raad?? Vast wel meer van jullie die dit probleem hebben gehad. Alvast bedankt! ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
systeembeheerder vragen om rechten om zo de patch uit te voeren en anders verder gaan met je werk ! :) :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
is er echt geen andere manier om dit probleem op te lossen?? :?

• BC3 Victim
Weet nou echt niemand van jullie een oplossing????? ;(

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Zorgen dat je administrator wordt.

En zit aub dit topic niet om het kwartier omhoog te schoppen.

Aannames zijn fataal.

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 02 mei 2001 11:36 schreef lvanzelst het volgende:
is er echt geen andere manier om dit probleem op te lossen?? :?
Nee, het is NT he!

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• BC3 Victim
nou echt goede tweakers zijn jullie.
Ik heb het opgelost, met dank aan een collega! Jullie zaten er dus naast.
I rest my case *D

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb je niet iets beters te doen dan vanaf je werk je gebakje thuis te bekijken ? :?Misschien moet je dit even met je leidinggevende kortsluiten en mag je straks gewoon de hele dag thuis achter die pc zitten. >:)

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Pagina: 1