Euh sorry, ik snap er niet zo veel meer van. Je hebt dus een firewall geinstalled ; je kon niet meer internetten (?) En nu heb je de firewall geuninstalled en je kan nog niet internetten? Zeg ff of dit klopt, misschien kan ik je dan verder helpen
Hoe open je Internet ports? Ze zijn allemaal dicht? Behalve port 8! Das voor pingen! Ze zijn dicht gemaakt door klote programma = firewall proggie! Uninstall hielp niet! HOE OPEN IK PORTS!!
Alvast bedankt Mike!
Mzzl
Alvast bedankt Mike!
Mzzl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat wil je nou precies?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
hij heeft firewall geinstalleerd, dat sloot alle ports (behalve port 
na uninstall staan alle poorten nog steeds geblokkeerd en dat wil ie dus weg.
na uninstall staan alle poorten nog steeds geblokkeerd en dat wil ie dus weg.
ja dat vind in wel knap...
meelen naar de programmeurs. eis een oplossing.
meelen naar de programmeurs. eis een oplossing.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Behalve port 8! Das voor pingen!
Bij poorten heb je het over protocollen als UDP en TCP. Maar daar werkt ping helemaal niet mee. Ping gebruikt ICMP. En ICMP heeft geen ''poorten''. Dus uhhh... erg onsamenhangend enzo.
OK luister ff! ga anders zelf als je het niet geloofd naar http://scan.sygatetech.com en doe daar de "quick scan"!
Na de 40 seconde test, staat er dat al mijn UDP/TCPIP poorten zijn ge blokkeerd "blocked" en dus onzichtbaar zijn! Ik heb al de programeurs gemaild maar nog niks! Ik kan niks stuuren, onvangen, nit meer quaken
geen files meer ontvangen, geen FTp servertje meer draaien! Alles is tuk, er moet een oplossing zijn!
Hoe instaleer ik weer opnieuw de winsock32.ddls en al huh toepassingen zodat alles weer gloed nieuw is!?
Nouja alweer bedankt Mikey!
Na de 40 seconde test, staat er dat al mijn UDP/TCPIP poorten zijn ge blokkeerd "blocked" en dus onzichtbaar zijn! Ik heb al de programeurs gemaild maar nog niks! Ik kan niks stuuren, onvangen, nit meer quaken
Hoe instaleer ik weer opnieuw de winsock32.ddls en al huh toepassingen zodat alles weer gloed nieuw is!?
Installeer de Software opnieuw, en zet alle ports op open. Disable dus alle rules.
Daarna pas uninstalllen !
Daarna pas uninstalllen !
Aannames zijn fataal.
ErhmOp vrijdag 04 mei 2001 15:12 schreef x-Fatality-x het volgende:
OK luister ff! ga anders zelf als je het niet geloofd naar http://scan.sygatetech.com en doe daar de "quick scan"!
Na de 40 seconde test, staat er dat al mijn UDP/TCPIP poorten zijn ge blokkeerd "blocked" en dus onzichtbaar zijn! Ik heb al de programeurs gemaild maar nog niks! Ik kan niks stuuren, onvangen, nit meer quakengeen files meer ontvangen, geen FTp servertje meer draaien! Alles is tuk, er moet een oplossing zijn!
Hoe kan je hier dan posten
Ik zou Windows ff opnieuw installen
en hoe heet dat progje dan. das wel makkelijk om te weten niet?
Pagina: 1