[BC3] Sygate 4.0 verbreekt verbinding na 4 uur

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds anderhalve week heb ik Sygate Homenetwork 4.0 geinstalleerd en werkt goed, netwerkje met 2 computers en internetsharing.
Wat me de laatste dagen opvalt is, dat mijn
internetverbinding na 4 uur wordt verbroken.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe
ik dan eventueel kan oplossen.
De verbinding met mijn andere computer wordt
niet verbroken. Server client draait Win 98,
andere computer Win 2000.

Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik heb exact hetzelfde gelazer! Wij maken ook gebruik van Sygate en de server draait op Win98SE. Na een aantal uren kapt het gewoon.
Dachten eerst dat het aan MxStream zou liggen, maar dit blijkt niet het geval.
Om uiteindelijk weer Internet te kunnen sharen, moet de server opnieuw worden opgestart!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
mischien eens een nieuwe versie proberen, of een andere crack ?
kijk anders een op het forum van Across ..
Daar heb ik al eens eens zo''n soort gelijk probleem gezien.
www.ccacross.nl

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik gebruik hier ook Sygate 4.0, maar ik heb geen disconnect probs hoor.
ISDN [ja ik ben gek genoeg om meer dan 4 uur 8erelkaar online te zijn :o]

Sygate Office Network 4.0 build 727
D''r is alleen GEEN crack voor te vinden :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• BC3 Victim
Ik draai ook onder win 98 se, idem als
eric 12 dus. Als ik internet wil delen,
moet ik ook opnieuw opstarten.
Wie helpt ons ?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
probeer eens een ander type netwerkkaart in je server. 2 dezelfde geeft vaak problemen. ik heb zelf 1x isa realtek en 1x pci realtek, dat gaat perfect.

• BC3 Victim
In mijn computer zitten al twee verschillende
kaarten

• BC3 Victim
Heb je "never hangup" wel aangevinkt?

• BC3 Victim
Is aangevinkt, maar heeft volgens mij
alleen betrekking voor een telefoonverbinding
en niet voor een kabelverbinding.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Bugreport meeltje naar Sybergen sturen.
Ik heb ook wel meerdere malen met probs naar ze gemeeld en altijd redelijk snel antwoord gehad .

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1