De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Als je de search ff gebruikt.
Krijg je vast antwoordt op je vragen.
Wat je allemaal wel en niet moet doen.
Suc 6
En kom maar terug als je wat meer weet waar je het overhebt
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
(oke flauw)
Doe ff een search op "internet delen"
BTW wist je dat je geen internet mag delen van Chello?
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
blablabla[b]BTW wist je dat je geen internet mag delen van Chello?
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Nee, dit is een interessante/grappige opmerkingOp dinsdag 01 mei 2001 18:22 schreef PipoDeClown het volgende:
[..]
blablabla
Heal the internet ...
Duh!! tuurlijk is dat zo, maar je moet toch een ethernetkaart EN een netwerkkaart hebbu!! zijn jullie nou stom of blond (no offense), maar zo is mijn vraga wat makkelijker uit elkaar te houden. Mijn 2 kaarten nemen gewoon telkens dezelfde instellinen over (IP nummer enz.), en dat mag dus niet, snappie!!Op dinsdag 01 mei 2001 18:08 schreef Dirk-Jan het volgende:
Euh... les 1: Jou netwerkkaart = een Ethernet kaart...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik ben noch blond, noch stom (wat arrogant omdat van mezelf te zeggenOp dinsdag 01 mei 2001 19:21 schreef StrykerW het volgende:
[..]
Duh!! tuurlijk is dat zo, maar je moet toch een ethernetkaart EN een netwerkkaart hebbu!! zijn jullie nou stom of blond (no offense), maar zo is mijn vraga wat makkelijker uit elkaar te houden. Mijn 2 kaarten nemen gewoon telkens dezelfde instellinen over (IP nummer enz.), en dat mag dus niet, snappie!!
Mijn vermoeden is echter, dat je Windows98 gebruikt zonder sharing pakket.
En nu jij weer!
Heal the internet ...
Makkelijker uit elkaar te houden....dacht het niet.Op dinsdag 01 mei 2001 19:21 schreef StrykerW het volgende:
[..]
Duh!! tuurlijk is dat zo, maar je moet toch een ethernetkaart EN een netwerkkaart hebbu!! zijn jullie nou stom of blond (no offense), maar zo is mijn vraga wat makkelijker uit elkaar te houden. Mijn 2 kaarten nemen gewoon telkens dezelfde instellinen over (IP nummer enz.), en dat mag dus niet, snappie!!
Noem het voortaan bv interne NIC en Chello NIC. En idd wat meer info kan wel handig zijn.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
ipchains -A forward -s 192.168.1.0/24 -j MASQ
Wat is nou weer het verschil tussen een ethernetkaart EN een netwerkkaart??Op dinsdag 01 mei 2001 19:21 schreef StrykerW het volgende:
[..]
Logisch toch?Op dinsdag 01 mei 2001 20:54 schreef wesman het volgende:
[..]
Wat is nou weer het verschil tussen een ethernetkaart EN een netwerkkaart??
Een ethernetkaart is een netwerkkaart, maar een netwerkkaart is niet altijd een ethernetkaart!
Heal the internet ...
Shit.. zo had ik het nog niet bekeken:):)Op dinsdag 01 mei 2001 20:57 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Logisch toch?
Een ethernetkaart is een netwerkkaart, maar een netwerkkaart is niet altijd een ethernetkaart!
beetje offtopic misschien, maar wie zijn die zusjes D-J?Op dinsdag 01 mei 2001 18:08 schreef Dirk-Jan het volgende:
Euh... les 1: Jou netwerkkaart = een Ethernet kaart...
valt btw niet veel te delenOp dinsdag 01 mei 2001 18:14 schreef FoolZero het volgende:
BTW wist je dat je geen internet mag delen van Chello?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
het zijn geen zusjes van mijOp dinsdag 01 mei 2001 21:48 schreef poohbeer het volgende:
[..]
beetje offtopic misschien, maar wie zijn die zusjes D-J?
beter nog, het is Geeneens familie!
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
beter dan vind je''t zeker niet erg om me eens voor te stellen!Op woensdag 02 mei 2001 00:24 schreef Dirk-Jan het volgende:
het zijn geen zusjes van mij
beter nog, het is Geeneens familie!
Installeer op 1 comp de server versie en op de rest (kweenie hoeveel je er hebt) de client versie en de rest van de instellingen doet ie zelf.
Het iz wel zo dat het (geloof ik) met Ipx werkt duz dat moet je er ff bij installeruh!
alleen hoe je dan die instellingen van je netwerkkaart weer goed krijgt iz mij ff een raadseltje