Toon posts:

[BC3] spool 32 error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

als ik print over een netwerkprinter (hp deskjet 840C) krijg ik een spool32 error, wat moet ik daar aan doen?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 20:58

Arno

PF5A

Niets, deze printer is niet geschikt om te gebruiken over het netwerk. Staat op de doos en in de handleiding.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Tuurlijk kun je die printer wel delen via je netwerk. Waarschijnlijk heb je de verkeerde printersoftware gebruikt om op de client-computer te installeren. (USB-PARALLEL) Om via netwerk te kunnen printen moet je de parallelle software gebruiken, ookal staat die op de host via de usb-poort aangesloten...

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
hmm, kijk ff op de microsoft site, daar staat wel iets over spool32.dll

moet je iets in regedit veranderen en moet het wel weer werken.

-

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 20:58

Arno

PF5A

Zie HP Support:
NOTE: The DeskJet 840C Series Printers are not tested as shared network printers and are therefore supported as personal printers intended for connection to an individual workstation.
Voor niet Windows 9x ossen zal het niet anders zijn.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Wat bij ons wel eens wil helpen (Windows-netwerk) is:
Eigenschappen|Details|Wachtrij-instellingen en dan kiezen voor: ''Afdrukken beginnen nadat *laatste* pagina in de wachtrij gezet is''.

Verwijderd

Gewoon opnieuw je printer stuurprogramma installeren. Win maakt ergens een ''rare'' geheugen verwijzing en kan daar niet tegen.

Komt vaak voor hier bij ons op ''t werk (Win 95) als we een printer server veranderen. Even opnieuw printer stuurprogramma installeren op client (logon scriptje) en alles werkt weer.
Pagina: 1