Toon posts:

[BC3] ICSS. bij win 2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Haai,

Ik ben van plan om internet te gaan delen. Daarvoor wil ik ff weten wat de nadelen van Internet Connection Sharing software die standaard bij win2000 zit zijn. t.o.v. van winroute... ( behalve dat winroute ook een firewall heeft )

Werkt winroute ook goed met icq en online games?

Oke.. alvast bedankt,

Verwijderd

Ik heb zeer goede ervaringen met het ICS van windows zelf, ik heb hiero een behoorlijk aantal proxies geprobeerd, maar ik vnd ICS van windows toch wel het fijnste.

Tot zover ik nu zie kan ik ALLES op de clients draaien wat gebruikt maakt op het internet.

Ik heb geen winroute gebuikt, dus daar kan ik je nix over zeggen.

Ik zou wel een firewall gebruiken. Zelfs gebruik ik Zonealarm PRo op de i-net server. Deze moet je dan wel instellen als ICS gateway, anders gaat ie behoorlijk flippuh

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Als je thuis internet wilt delen voor 1 of 2 pc''s, en je wilt er geen omkijken naar hebben, installer dan ICS.

als je anderzijds geintereseerd bent in netwerken, en dingen die er mee te maken hebben, gebruik dan Winroute, je leert er veel van, en krijgt ook een bepaalt inzicht in de structuur van internet.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.