En nu ga ik het denk ik ook maar eens proberen! Bij mij werkt het inet onder adsl delen nu nog onder w2k! Eens kijken wanneer ik hier tijd voor heb. Ik heb de link ook maar meteen opgegeven voor de FAQ NT die nu gemaakt wordt!
ja geniaal he? Ik ben er nog over aan het twijfelen. M''n huisgenoten begrijpen nix (maar dan ook echt nix) van linux. Vandaar dat ik het met windows doe (dan hoef ik zelf niet telkens op te draaien voor het configgen). Maar als dit goed draait, dan is er misschien veel minder onderhoud nodig.
$%#*@^%@, heb ik weer.....
Freesco standaard werkt niet met MX-Stream... Ik verder gezocht en vond een Vigor 2200E Kabel / ADSL Router (voor maar 500 piekies
) met 4 poorts 10/100 switch. Blijkt freesco nu wel te werken (na "modificatie") zonde van het geld
zullen we maar zeggen
Freesco standaard werkt niet met MX-Stream... Ik verder gezocht en vond een Vigor 2200E Kabel / ADSL Router (voor maar 500 piekies
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verwijderd
O zwaar beter :-)
ik heb nu kabel maar ik ga dus zeker freesco gebruiken als Mxstream eris.. :-)
bij de buren dan
die staat nu 145 dagen aan met kabel
Freesco ruled zwaar
ik heb nu kabel maar ik ga dus zeker freesco gebruiken als Mxstream eris.. :-)
bij de buren dan
die staat nu 145 dagen aan met kabel
Freesco ruled zwaar
Verwijderd
Bij mij draaid het ook als een speer, ik kan alleen geen bestanden versturen met MSN en ICQ.
Weet iemand hier een oplossing voor?
HeinekenBier
HeinekenBier
Versturen met ICQ is bij nog nooit een probleem geweest, misschien bedoel je ontvangen?Op zaterdag 05 mei 2001 20:10 schreef HeinekenBier het volgende:
Bij mij draaid het ook als een speer, ik kan alleen geen bestanden versturen met MSN en ICQ.Weet iemand hier een oplossing voor?
HeinekenBier
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Pagina: 1