De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Je geeft al aan dat je geen ICS hebt geinstalleerd, maar heb je wel een ander progje draaien dat aan routing of sharing doet?
Anyway misschien dat je met sygate oid wel het probleem weet op te lossen, want dan is wel duidelijk wat lokaal netwerk is en wat internetwerk is.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
misschien handig om de internet kabel eruit te trekken
Volgens mij bedoelde hij niet specifiek ICS, maar internetsharing in het algemeen. Dus helemaal geen internetsharing.Je geeft al aan dat je geen ICS hebt geinstalleerd, maar heb je wel een ander progje draaien dat aan routing of sharing doet?
Weet iemand een link naar sygate, zo niet, dan vind ik `m wel(search).
Maar wat kan ik verkeerd hebben in gesteld, zodat ik nu dit probleem heb?
Ik zei al dat ik TCP/IP voor EXTERNE toegang niet veranderd is, dus lijkt me dat geen probleem. Echter: sinds ik dat netwerkje heb aangelegd (pm 3 maanden) stopt mn inet om de zoveel minuten met data te ontvangen of verzenden. Maar nu ik dit opnieuw heb geinstalled, heb ik hier al een paar uur geen last meer van.
Ik ga iig dalijk ff kijkuh voor sygate.
Bedankt voor jullie reacties! (ik hoop op nog meer)