[BC3] Weg geheugen... ??

Pagina: 1
Acties:

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
Ik heb een klein probleempje met mijn MP3''s gehad, nu kopieer ik die van de ene machine weer terug naar de andere met een 100 mbit netwerk...

Die host draait windows 2000
en die andere Windows Millenium, ik gebruik statbar, en zie dat mijn ME achine met 384 Mb geheugen na het booten nog 280 vrij heeft als alle proggies zijn geladen.

Nu geeft die in eerste instantie aan met kopieren 19 minuten, dat kan kloppen, heeft ie eerder ook een keertje gedaan, nu zie ik in de statbar mijn geheugen vet teruglopen naar 0 mb, systeem word dan ultratraag.... :Z

en de tijd staat op 90 minuten...
het is ongeveer 4gb, over een 100 mbit netwerk, en hij heeft het al eens eerder gedaan in rond de 20 minuten....

Hoe kan het dat mijn geheugen zo dik achteruit gaat.. :? want daar gaat het fout..

Freelance tweaker

• D-Devil
Inmiddels heb ik ergens een freeware proggie gedownload wat geheugen vrijmaakt, inmiddels gaat het kopieren dus sneller, maar nog steeds neemt dat geheugen zo ver af, iemand een idee ??

Freelance tweaker

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:00
Geen idee maar wel hetzelfde probleem met win me. Lijkt of hij eerst alles in het geheugen plaatst en daarna op de HD en vervolgens het niet uit het geheugen wist. Van win 2000 naar win 2000 gaat het wel goed.

Do as I say, don't do as I do.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het virtueel geheugen zelf gaan beheren in plaats van dit door windows te laten doen.(dit is de ruinte op de harde schijf die tijdelijk als werkgeheugen gebruikt word):P
Maar wat doet dit in het netwerk forum, dit lijkt me meer iets voor computers in het algemeen.|:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• D-Devil
Op maandag 30 april 2001 13:06 schreef j_iscool het volgende:
Het virtueel geheugen zelf gaan beheren in plaats van dit door windows te laten doen.(dit is de ruinte op de harde schijf die tijdelijk als werkgeheugen gebruikt word):P
Maar wat doet dit in het netwerk forum, dit lijkt me meer iets voor computers in het algemeen.|:(
Kan me voorstellen dat je dat denkt, maar ik heb mijn Swap file statisch op 512 Mb staan. en toch doet dit probleem zich voor, en een Swap file van 4 GB is pure onzin.

Dit probleem heeft zich eerder ook niet voorgedaan.

Freelance tweaker

• BC3 Victim
Zou kunnen.
Misschien helpt formatteren?
Of een andere netwerkkaart proberen, heb ik ook een keer gehad --> De netwerkkaart was kapot.:P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ben je er al uit?

• D-Devil
Neuh... nog steeds hetzelfde, ik ga morgen nog een clean install doen.

Freelance tweaker

Pagina: 1