De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je moet eerst netwerkkaarten installeren dan IP configuren , rebooten, vpn-adapter installeren , rebooten , dan inbelverbinding maken met je provider!
voor meer help www.xs4all.nl
voor meer help www.xs4all.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Je moet ''Microsoft VPN adapter'' soms apart handmatig installeren in Software -> Windows Setup -> Communicatie -> ''Virtueel Particulier Netwerk''.
Heb je dat al gedaan?
Heb je dat al gedaan?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Allemaal gedaan. Ook gekeken op diverse help-pagina''s, XS4all, M$ Knowledge base, etc. Het probleem bestaat gewoon niet. Bij het installeren van VPN in windows setup hoort vanzelf de VPN adapter en het Ndiswan protocol geplaatst te worden maar dat gebeurt dus niet.
Ook geprobeerd de M$ VPN adapter met de hand te laden, zie hem wel als keuze-optie staan maar ik krijg hem gewoon niet binnen. Geen foutmelding, even ratelen en dan niks.
Ik sta op het punt een ouwe ghost neer te zetten of desnoods een hele Format C: uit te voeren, maar ik wacht nog heel even de reacties af.
Steve
Ook geprobeerd de M$ VPN adapter met de hand te laden, zie hem wel als keuze-optie staan maar ik krijg hem gewoon niet binnen. Geen foutmelding, even ratelen en dan niks.
Ik sta op het punt een ouwe ghost neer te zetten of desnoods een hele Format C: uit te voeren, maar ik wacht nog heel even de reacties af.
Steve
Verwijderd
verander het subnetmask van je 10.0.0.150 verbinding in 255.255.255.0 in plaats van 255.0.0.0
Zorg dat je de modem kunt pingen (het IP van je modem is 10.0.0.138) en als dat lukt, maak dan de VPN verbinding aan.
Zorg dat je de modem kunt pingen (het IP van je modem is 10.0.0.138) en als dat lukt, maak dan de VPN verbinding aan.
Voor alle nieuwsgierigen; het is gelukt. Wat er nou precies aan de hand is weet ik nog steeds niet. Een ghost van een stabiele config gaf nog steeds hetzelfde probleem. Daaroverheen nog maar eens windows setup gedraaid, en daar was-ie dan. VPN-adapter, Ndiswan, zonder iets ingesteld te hebben was het er ineens allemaal.
Blijkbaar toch een dll of bestandje wat ooit ergens door overschreven is?
Enfin, ik ga eens kijken hoe snel dat gebeuren nou eigenlijk is.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Groet,
Steve
Blijkbaar toch een dll of bestandje wat ooit ergens door overschreven is?
Enfin, ik ga eens kijken hoe snel dat gebeuren nou eigenlijk is.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Groet,
Steve
Pagina: 1