[BC3] 2x 100Mbit in een machine? Onder Win2k? hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Weppel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 07:56
Situatie:
PII350 - 128Mb - 6,4Gb (2x80gb coming :)) + 1x 3C805B en 1x 3C905C
hoe krijg ik die 2 laatste tezamen op 1 ip, zodat ik lekker op 200mbit kan gaan pompen?
owja, het hele zaakje hangt nu voor een test aan een 3Com OfficeConnect Dual Speed Hub 8

Iemand enig idee hoe ik dit onder Windows 200 Professional draaiend kan krijgen? Of moet ik een ander OS (wel Windows :)) hebben?

Bvd :)

Weppel

• MaxxMark
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:28

MaxxMark

HT is Tof!

Het is best tricky om 2 netwerkkaarten in 1 PC gecombineerd te krijgen! (dus eigenlijk met 1 ip ) ken iemand die er mee bezig is geweest, maar weet niet de juicy details daarvan, alleen dat het uiteindelijk heel erg lastig werd!

Als het zou werken is het natuurlijk wel een goedkopere manier om meer bandbreedte te krijgen dan in 1x een Gbit netwerkkaart te kopen INCL een switch met Gbit uplink..

Maar till now, niet echt relax dus :( helaas :(

T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...

Verwijderd

anders stappe men maar over naar firewire...
Voor channel aggregation heb je toch server Nic''s nodig? (3Com, Intel, Adaptec?) + bijbehorende software natuurlijk...
(en eventueel bepaalde switches)

Verwijderd

deze thread kan wel dicht denk ik eigenlijk, crosspost met "Vette Server voor Lan''s"

Gelieve in de vorige thread door te gaan:

[topic=170215]

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 23:42 schreef BBL the 2nd het volgende:
deze thread kan wel dicht denk ik eigenlijk, crosspost met "Vette Server voor Lan''s"

Gelieve in de vorige thread door te gaan:

[topic=170215]
Ben jij een nieuwe mod ofzo? :P

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoewel BBL geen mod is, heeft hij wel gelijk. Het is geen crosspost, maar komt wel op hetzelfde neer.

Ikke wel mod, dus ik doe hem dicht. :P

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1