[BC3] spellen server software

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb laatst geprobeerd om quake 3 en vele andere spellen over het netwerk te spelen, alleen volgens mij heb je hier een server voor nodig met een speciaal programma er op???
weet iemand waar ik deze programma''s kan vinden?

Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

je hebt geen server nodig. het programma doet dienst als server. lees het boekje bij de spellen maar eens door (als je die hebt :P)

Verwijderd

Vaak kun je zelf in het spel inderdaad hosten. Ik weet wel dat er van unreal tournament er gratis een standalone server versie is voor windows. Deze 100MB dwnload en 200MB geinstalleerd. Te downloaden vanaf www.unrealtournament.com

Maarja, waarom zou je een extra standalone server installeren als het ook mogelijk is vnuit het spel te hosten :?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

RopStop heeft een goed punt. Als je de dedicated server op het systeem gaat draaien waar je zelf ook op speelt, dan kun je beter gewoon een ''servertje starten'' vanaf jouw game. Dit scheelt aanzienelijk in je geheugengebruik en dus in performance.
M.a.w. het draaien van een dedicated server is alleen handig als je daar dus ook een dedicated server voor hebt gereserveerd.
Verder lijkt het me wel handig om de manuals ff door te lezen... ;)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(