[BC3] Hoe in te bellen naar win2k?

Pagina: 1
Acties:

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik wil graag van mijn werk naar mijn pc thuis inbellen.

Ik heb thuis ISDN (op mijn werk 56k), ik heb al een ''Incomming Connections'' aangemaakt in win2k, ik heb ook mijn schijf enzow geshared, de standaard protocollen geinstalleerd.

Ik heb bij Device Manager bij mijn ISDN card het nummer ingesteld (zonder netnummer)

Wanneer ik nu naar huis probeer in te bellen, dan pakt mijn pc de inkomende lijn niet op :(

Ik heb een Dynalink ISDN card.

Weet iemand een oplossing?

webOS all the way!

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Je moet wel netnummer in zetten dus 10 cijfers.

Verwijderd

Ben ook wel benieuwd, is ''t niet iets met RAS (Remote Access?)

Verwijderd

volgens mij is het niet mogelijk om een verbinding tussen een ISDN en een PSTN modem te maken zonder tussenkomst van een omvormer.

kan het ook mis hebben !

edit:

- btw PSTN = analoog
- Wanneer je via een ISDNlijn naar huis belt moet ie het dus wel doen

GrTz. J

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Misschien kan je Wake on Call instellen op je PC, en dan via VPN een verbinding maken. Wel goed beveiligen dan...

Mijn ervaring met bellen van analoog naar digitaal is trouwens dat je een ingesprekstoon krijgt, maar ik weet niet of dat altijd zo is.

Bloed, zweet & koffie

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb het nummer nu in 10 cijfers neergezt bij de eigenschappen van mijn Dynalink adapter, maar volgens mij moet ik ook nog opties instellen bij dat configuratie-icoontje rechtsonderin naast de klok.

Ik heb bijvoorbeeld de optie "Enable incoming call filtering" die ik aan of uit kan zetten.

Ik kan het protocol op "incoming" of "outgoing" zetten (Staat nu standaard op "outgoing")

Wie iemand waar deze opties voor dienen? Ik kan het nergens vinden by Dynalink |:(

webOS all the way!

Pagina: 1