Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
kortom je wilt lekker iemand het recht op privacy ontnemenOp zondag 29 april 2001 00:55 schreef skeletonman het volgende:
Heb 3 pc''s. 1 server en 2 clients. Server is geinstalleerd met Winproxy voor internetdeling en dient enkel daarvoor !
Bestaat er een programma waarmee ik (als het even kan grafisch), alles kan bijhouden wat elke pc doet. Hoeveel mb d/l en u/l per pc, waar iedere pc naartoe gaat (internet). Wanneer hij inlogt, en uitlogt, enz...
Kortom ik wil op de server pc (enkel op het server beeldscherm) kunnen zien wat er zoals gedaan wordt met de 2 andere pc''s als men de server aanspreekt.
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Zet alle log functies van Winproxy aan.. En als die er niet genoeg heeft moet je Winroute gebruiken, die heeft er VEEL -- Net als Wingate trouwens
wingate heeft die functies allemaal.
www.wingate.com
www.wingate.com
Jahzeker, LCDM van intel.
Lan Client Desk Manager. Werkt supergoed en geavanceerd. Je kan er zelfs de BIOS van een client mee flashen
Verder natuurlijk opstarten en aflsuiten enz... enz...
Lan Client Desk Manager. Werkt supergoed en geavanceerd. Je kan er zelfs de BIOS van een client mee flashen
...gamen blijft leuk...
Kun je die mailen/icqen?Op zondag 29 april 2001 12:31 schreef Selachii het volgende:
Jahzeker, LCDM van intel.
Lan Client Desk Manager. Werkt supergoed en geavanceerd. Je kan er zelfs de BIOS van een client mee flashenVerder natuurlijk opstarten en aflsuiten enz... enz...
Als je weet dat je computers beveiligd zijn, zou ik iets in de richting van back office/ back orifice gebruiken. Werkt perfect, je moet alleen op je server een vuurmuur hebben.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Jij wilt dus gewoon op de clients bijv subseven (of een variant) instaleren. En dan kijken wat ie aan het uitspoken is.Op zondag 29 april 2001 19:07 schreef Paitor het volgende:
Als je weet dat je computers beveiligd zijn, zou ik iets in de richting van back office/ back orifice gebruiken. Werkt perfect, je moet alleen op je server een vuurmuur hebben.
Feyenoord!
Jullie moeten niet denken dat ik iemand zijn pc wil controleren. 
Er staat 1 pc (server) en daaraan heb ik mijn eigen pc gekoppeld, en ook die van mijn vrouw.
Ook hier wil ik haar NIET controleren :-)
Ik wil gewoon op die server pc een soort van real-live statistieken op het scherm toveren wat iedere pc doet enzo. that''s it
btw : als ik 1 van de client''s afzet hangt na enkele seconden de server. bij een CTRL-ALT-DEL komt er : MSGSVR32 (is not responding). WTF is going on here ?
Er staat 1 pc (server) en daaraan heb ik mijn eigen pc gekoppeld, en ook die van mijn vrouw.
Ook hier wil ik haar NIET controleren :-)
Ik wil gewoon op die server pc een soort van real-live statistieken op het scherm toveren wat iedere pc doet enzo. that''s it
btw : als ik 1 van de client''s afzet hangt na enkele seconden de server. bij een CTRL-ALT-DEL komt er : MSGSVR32 (is not responding). WTF is going on here ?
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Pagina: 1