[BC3] Hoe doen we dit :) (inbellen op elkaar)

Pagina: 1
Acties:

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
K, coleega en ik hebben allebei pctje staan, ikke met analoog modem en hij met ISDN.

Nu willen we op elkaar inbellen om zo via tcp/ip tegen elkaar te gamen, online leverd te veel lag op :(

Maareh, hoe gaan we dit aanpakken? de windows inbelserver werkt niet errug handig/ werkt niet :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Welk spel en meestal kan dat gewoon in de multiplayer optie van een spen zelf als je dan tcp/ip connection selcteerd dan is eentje de host (diegene met ISDN) en de ander logt bij hem in

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _-= Erikje =-_
maar dan moet je dus eerst op elkaar in kunnen bellen, ik zoek dus een proggie waarmee je op elkaar kunt inbellen zodat er een tcp/ip verbinding tot stand komt

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
:P koop 2 netwerk kaarten +- 100 piek een kabeltje er bij en je ken lekker gaan gamen
:9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• argi
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-08 18:59
Op zaterdag 28 april 2001 21:32 schreef NeOTheMaTriXM het volgende:
:P koop 2 netwerk kaarten +- 100 piek een kabeltje er bij en je ken lekker gaan gamen
:9
Daar gaat goed als je naast elkaar woont, maar niet als je ver uit elkaar woont....

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

straal verbinding opzetten >:)

(sorry, wist ff niets zinnigs te zeggen)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• _-= Erikje =-_
NeOTheMaTriXM: kom jij ff 8 Km kabel met repeaters leggen dan :)

• nicolai
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:57
Je kan alzo niet een directe inbelverbing maken tussen een analoog modem en een isdn adapter. Ik zou aanraden om beiden aan te melden bij bijvoorbeeld een gratis internet provider .. en daar beiden inbellen .. de lag die je dan hebt kan nooit echt veel meer zijn dan als je bij elkaar zou kunnen inbellen.

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 15:52

Killemall

Can you say Moooh !!??

Ik zal een voorzetje geven: onder win9x kun je een "Dialup server" installeren. Zit standaard bij win98, 95 weet ik niet zeker.
Kijk maar eens onder Communications onder de Windows Setup tab.

De ene zet de server op en de ander belt in.
Pagina: 1