Feyenoord!
Uhm. Ligt er een beetje aan op wat voor systeem je het wilt hebben. Alles <450MhZ Linux.. Daarboven kun je nog bedenken ivm Win2k. Maar mijn mening is Linux als Server systeem.
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Hangt er helemaal vanaf wat je zelf wilt, en wat de PC die server wordt allemaal kan trekken.
Als het al een wat ouder bakkie is kun je er NT4 op doen. IS het een wat nieuwere, krachtigere PC kun je er W2K op raggen.
Je kunt natuurlijk als je er kennis van hebt ook met allerlei unices aan de slag gaan.
Als het al een wat ouder bakkie is kun je er NT4 op doen. IS het een wat nieuwere, krachtigere PC kun je er W2K op raggen.
Je kunt natuurlijk als je er kennis van hebt ook met allerlei unices aan de slag gaan.
Aannames zijn fataal.
Check out my server (Zie Sign). Dit is dus een Firewall, Gateway, FileSharing, Webhosting en FTP hosting
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
win2000 op een p75 hier:)Op zaterdag 28 april 2001 15:49 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je kunt idd beter Win2K gebruiken,
kun je wel beter >=128 mb intern hebben,
hoeft niet, maar is wel een stuk sneller
kun je wel beter >=128 mb intern hebben,
hoeft niet, maar is wel een stuk sneller
Ga me niet vertellen dat dat "vlotjes" draait, of heb je 256 intern in dat ding ?Op zaterdag 28 april 2001 15:50 schreef Meph het volgende:
[..]
win2000 op een p75 hier:)
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
booten duurt ongeveer 20 minuten lol.
het is dan ook slechts alleen een server, voor mensen met weinig geld toch een goede oplossing:)
het is dan ook slechts alleen een server, voor mensen met weinig geld toch een goede oplossing:)
Ik heb hier een P100 met Linux erop. Draait als een trein.
En die win2k licentie dan, die server licenties zijn wel duurOp zaterdag 28 april 2001 15:54 schreef Meph het volgende:
booten duurt ongeveer 20 minuten lol.
heheheOp zaterdag 28 april 2001 15:59 schreef Meph het volgende:
huh? Licentie? welke licentie?
Feyenoord!
Verwijderd
Ik zou zeggen: freebsd, maar dat is niet voor iedereen weggelegd geloof ik. Ik neem aan dat je server toch niet mission critical is, dus gooi er zelf op wat je wil zou ik zeggen. :-)
Maaruh, is het nou een keer afgelopen met die discussie ?
Maaruh, is het nou een keer afgelopen met die discussie ?
Nee ik denk dat het toch NT 4 wordt, daar hebben we nog wele en licentie van liggen. En dat kan de server ook een beetje redelijk trekken.
Feyenoord!
Verwijderd
Was het lekker dan?Op zaterdag 28 april 2001 16:13 schreef Meph het volgende:
mijn ex wergever heeft me enorm genaait.... Toevallig zag ik daar een licentie liggen:)
Pagina: 1