[BC3] Sygate en ftp server

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb op de computer beneden sygate geinstalleerd (server) alleen wil ik boven een ftp server draaien alleen ik weet niet hoe dit moet, ik heb het al een paar keer geprobeerd met dat portmapping enzo :? , maar het lukt steeds niet, please help me, en leg het precies uit

En als je dan een ftp server wilt draaien op de client pc moet dan op de client pc ook sygate geinstalleerd zijn (Heb ik MOMENTEEL niet)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Niemand?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zeggg ouwe, doen we een beetje rustig? Dan maar ff een kroketje trekke...

Even serieus: het is hier geen chatbox waar iedereen realtime meeleest, beetje geduld kan geen kwaad.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 14:17 schreef Jotti het volgende:

Even serieus: het is hier geen chatbox waar iedereen realtime meeleest, beetje geduld kan geen kwaad.
Sorry, sorry
Maar afentoe lijkt het wel op een chatbox

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 14:17 schreef Jotti het volgende:

En ik vroeg niet om geziek, maar om hulp

Verwijderd

gebruik winroute voor je internetdeling, dan kun je alles handmatig instellen en ftpén icqén napsteren etc. sygate heeft dit probleem wel vaker.

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 14:42 schreef Meph het volgende:
gebruik winroute voor je internetdeling, dan kun je alles handmatig instellen en ftpén icqén napsteren etc. sygate heeft dit probleem wel vaker.
icqen en napsteren en ftp''en kan ik ook wel met sygate, maar i wil een ftp SERVER draaien

Verwijderd

etc.= dus ook jou ftp servertje configureren.

Verwijderd

welk proggie gebruik je voor je ftp server?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 28 april 2001 14:40 schreef Kornovich het volgende:

[..]

Sorry, sorry
Maar afentoe lijkt het wel op een chatbox
Waar het op lijkt dat mag je helemaal zelf weten, als het maar duidelijk is dat het het toch niet is wat je ook mag denken. Verder is een beetje vriendelijkheid en geduld wel gewenst als je tenminste wilt dat we je nog verder helpen om je probleem op te lossen.

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 15:07 schreef Bulldog het volgende:
Verder is een beetje vriendelijkheid en geduld wel gewenst als je tenminste wilt dat we je nog verder helpen om je probleem op te lossen.
you said it bulldog!

• BC3 Victim
Op zaterdag 28 april 2001 15:07 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Waar het op lijkt dat mag je helemaal zelf weten, als het maar duidelijk is dat het het toch niet is wat je ook mag denken. Verder is een beetje vriendelijkheid en geduld wel gewenst als je tenminste wilt dat we je nog verder helpen om je probleem op te lossen.
Sorry

Pagina: 1