[BC3] Mijn netwerk doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een 80486 DX4 100Mhz en die wil ik via een netwerk van sitecom aan een pentium 3 1000Mhz koppelen. Dat heb ik gedaan maar nou doet ie het niet weet iemand hier hoe dat komt? ik kom er niet uit:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joto
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:09
wat meer info kan geen kwaad...

1+1+1 = 1

• Petuhr
  • Laatst online: 23-08 12:04

Petuhr

FreeBSD

Welke protocollen zijn er allemaal al geinstalleerd?

• Joto
  • Laatst online: 07:09
draai je win / linux / beos / qnix / dos ?
netwerk sitecom ???

1+1+1 = 1

• BC3 Victim
windows thuisnetwerk maar dat sucks en de dingen die ik bij mijn netwerk kreeg

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
ik heb ook al een netwerk voor kabel in mijn 1000 zitten

• BC3 Victim
een NIC in beide computers (als je cable hebt dan 2 NIC''s in die PC) en tcp/ip & netbeui instaleren
ip address 192.168.0.1 in een pc
192.168.0.2 in andere
subnet mask 255.255.255.0 (properties tcp/ip protecol)
werkt dan wel

Verwijderd

Standaard netwerkproblemen staan al veel oplossingen voor.

Verbind je via Cross-link of een Hub?
Gebruik je NETBEUI of TCP/IP Zijn de werkgroep namen wel gelijk.
Kan je wel pingen als je TCP/IP gebruikt, nadat je dus handmatig een IP-adres bij de juiste netwerk adapter hebt ingegeven. DHCP werkt niet als je geen Server hebt draaien die dat ondersteunt.

Hoe staat het met de lichtjes op je netwerk kaart. Client voor Microsoftnetwerken is geinstalleerd neem ik aan. Kortom een heleboel vragen.

Begin misschien eerst eens met wat onderwerpen via de search door te lezen. Zie je misschien wat je allemaal verkeerd doet danwel vergeet.

• BC3 Victim
ik heb cross

Verwijderd

Kijk anders eens hier

http://www.tweakers.net/reviews/171

Misschien dat je daar ook nog iets aan hebt als je net nieuw bent met netwerken.

Verwijderd

hey bedankt daar had ik ook wat aan! :)
Pagina: 1