[BC3] Wat is een flush...kweet hoe search werkt ja

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik kan heel duidelijk lezen hoe je een flush maakt (3000 hits), ben na al dat gelees een theoretische expert. maar ik weet nog steeds niet wat het nut is van een flush.
Eerst verzamel je blocks, er zijn methodes om dat verzamelen te intensiveren. Vervolgens doe je iemand een plezier door hem te flushen... En wat heb ik daarmee bereikt, wat bedoel je met blocks? Ja sorry hoor maar van al die hits wordt ik helemaal gaaaaar :o. er staat alleen beschreven hoe je het beter doet, en een vaag verhaal over een CPU met zn koeling, die flush bedoel ik niet.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

had het niet iets met de plee te maken?

Verwijderd

heeft dat niet iets met koeien te maken?

Verwijderd

Hmm, ik heb nog nooit iemand zoveel dingen door elkaar zien halen :+

Take a look @:
dpc.org
&
T-net ~ DPC

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Met je koetje stuur je normaal gesproken alle "ontcijferde" blokjes op. Dat die je nu niet en je spaard alle blokjes op tot je er bvb 10.000 heb. Dan stuur je ze in één keer op (in 1 dag dus) en heb je een persoonlijke mega flush :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

je bereikt ermee dat je 1 dag ff hoog bij de statistieke staat

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou eindelijk helderheid...thank u!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 28 april 2001 10:33 schreef Jamez_Joint het volgende:
Nou eindelijk helderheid...thank u!
Ach, graag gedaan..

Moet je wel FF voor mij flushen :), gewoon 10 WU''s :D
e-mail: pinnie@home.nl
proxy: rc5.d-motion.dhs.org

[/spam]
Pagina: 1