Toon posts:

[BC3] Windows wil niet inloggen als Netwerk Logon!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Alles al geprobeerd. gezocht niet werkt..
Ik kan network logon selecteren wat ik wil in m''n eigenschappen van m''n Netwerk, maar hij blijft met die windows logon inloggen :(

excuses...

situatie: :)

win2k als server
hier draait winroute

pc in kwestie draait op windows 98 se en is een pentium 122 MHz.
Ik installeer de netwerkkaart normaal via add hardware en geeft dan aan dat alles perfect werkt.. Alleen als ik inlog dan zie ik staan Logon to windows ipv Logon to Network terwijl ik dit wel degelijk geselecteerd heb.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Jaymz

Keep on moving !

Lees de opzet van de FAQ eens, dit om te voorkomen dat de volgende 10 topcis gebruikt gaan worden om erachter te komen hoe jouw situatie is.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Client voor ms netwerk verwijderen en daarna opnieuw toevoegen, kan helpen denk ik.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Windows logon eruit slopen.

Microsoft Family logon heet dat dacht ik.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Op vrijdag 27 april 2001 15:57 schreef Jaymz het volgende:
Lees de opzet van de FAQ eens, dit om te voorkomen dat de volgende 10 topcis gebruikt gaan worden om erachter te komen hoe jouw situatie is.
De FAQ is nog niet getimewarped, dus staat niet meer in de activelist, maar hier is de URL.

Aannames zijn fataal.